torsdag 25 augusti 2011

Vad har ni för väder idag?

Idag är det typiskt skolväder, regn och grått ute och lite småkyligt.
Hela högstadiet och gymnasiet tyckte jag att det för det mesta var sådant här väder.
Då när det var så noga hur håret låg och att allt smink satt på plats ;-)
Och trots att man såg att det var dåligt väder ute så var man så illa tvungen att fixa med håret och sminka sig till förbannelse i hopp om att se "het" ut.
I stället kom man till skolan och såg ut som en dränkt panda.
Det var tider det! :-)

4 kommentarer:

  1. För mig känns det tvärtom. Då var det mesta perfekt, det är det inte längre... ;)

    SvaraRadera
  2. Grått regn och ingen lust är min dag idag...
    men men det är bara att skrida till verket och sätta sig att bokföra ifatt.....
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  3. Samma väder i Stockholm. Lite lagom trist sådär...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Samma väder här och det är inte kul för mig som har så lockigt hår. Det blir alldeles krusigt av fukten... Hu... Jag förstår att några grabbar kallade mig Fåret vid något tillfälle i skolan...

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)