söndag 28 augusti 2011

Kaffe

När jag väntade Liam (7år) så slutade jag att dricka kaffe och började inte igen.
Jag har inte ens varit sugen.
Tills nu. Ni kära bloggare dricker kaffe i tid och otid och lägger upp smaskiga bilder på era kaffekoppar :-)
Och det finns ju få dofter som är lika hemtrevliga som kaffedoften!
När jag slutade dricka kaffe hade jag bestämda åsikter om varför man inte ska dricka det och jag höll fast vid det.
Nu kan jag inte ens minnas vad jag hade emot det och jag är jättesugen på kaffe!
Varför ska man inte dricka kaffe?

Igår gjorde samboskapet en kaffe latte till mig och den smakade alldeles ljuvligt. Första koppen på åtta år och det lär inte bli sista.
Jag har druckit en och annan cappucino, såna som man köper i färdiga påsar och blandar, men räknar det inte riktigt till kaffe. Man är inte riktig kaffedrickare om man dricker påskaffe tycker jag.

Hur vill ni ha ert kaffe?


3 kommentarer:

  1. Nescafé med grädde. Det är grejer det... ;)

    SvaraRadera
  2. Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.

    Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.

    Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika
    (ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

    SvaraRadera
  3. Mörkrostat (Mollbergs blandning) med mycket mjölk.
    Ellee en stor, mellanstark latte.

    Mums!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)