tisdag 23 augusti 2011

Idag lyckades jag njuta

Idag, IDAG lyckades jag faktiskt njuta lite av de två lediga timmarna jag har när alla barnen är iväg på sitt.
Jag styrde stegen mot lilla mamma som tycktes ha läst mina tankar och förberett med bullar och supergott pålägg :-)
Så skönt att kunna prata som en normal människa istället för en person med tourettes som skriker "NEJ" eller mitt i en mening bara springer iväg för att sedan komma tillbaka "ja, vad sa du nu".......
Telefonen ringde dock och jag kastade mig över den som om jag jobbade på S.O.S larmcentral och flinade lite i mitt stilla sinne åt lilla mammas förskräckta uppsyn när jag hoppade upp från stolen som gubben i lådan för att svara :-)

Tack mamma för en mysig start på dagen :-)

2 kommentarer:

  1. Vad skulle världen varit utan mammor...:)

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte bli såååååååååå glad när jag ringer!
    Puss puss

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)