måndag 8 augusti 2011

Bara en vecka kvar

Solen skiner, men det känns att det börjar dra sig mot höst.
Om en vecka börjar skolan och lilla Bubban (1år) börjar på dagis.
Och jag börjar jobba igen. Det kommer bli en rejäl omställning, men det ska faktiskt bli skönt att ha lite fasta rutiner igen.
Jag börjar förstås bara på deltid till att börja med och taroten tar ju upp så pass mycket av min tid att jag inte tror att jag börjar på heltid igen.

Hur känner ni inför att skolan snart börjar igen?

3 kommentarer:

  1. Tycker också att det är blandade känslor med att komma tillbaka till jobbet efter ledighet. Skönt att vara ledig, samtidigt som att det känns naturligt att ta tag i saker när hösten väl kommer. Och det kan ju vara skönt!

    Jo, vi hade en mammaträff där i v 20. Sen har det liksom varit upp till oss om vi vill ses mer!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren. Det ska jag :) Vad är detta för blogg, verkar intressant. Kram.

    SvaraRadera
  3. Oj var kom jag nu??
    Andra bloggen:) Fint.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)