onsdag 10 augusti 2011

Dagens tarotläggning - onsdag

Dagens fråga löd - "Hur ser min och min sambos relation ut? Han verkar vilja undvika mig och jobbar mer och mer och jag vet inte vad som är fel".

- Din sambo är en ambitiös person, han gillar att jobba och vill verkligen komma någonstans.
Han har fått ett meddelande om en annan tjänst eller en befordran och han funderar på om han ska ta det eller inte. Han vill vidareutvecklas och tjäna mer pengar, men det gamla jobbet/tjänsten känns tryggt och bra.
Detta val stressar honom enormt och jag tror inte att du samtycker till den nya tjänsten. Det är/kommer bli mycket konflikter kring denna fråga och han kommer överväga att lämna relationen.
Han gillar att jobba mycket, han mår bra av det, med det skapar konflikter på hemmafronten.
Ni kommer snart att kunna diskutera detta lugnt och sansat och mitt tips till dig är att inte stå i vägen för hans utveckling.
Försök kompromissa och tillsammans komma med en bra lösning. Kanske kan han exempelvis jobba länge den ena veckan och lite mindre nästa?
Allt går att lösa! Glöm inte att lyssna på varandra. - 

 Vill du att jag gör en läggning på dig också? Maila din fråga - mallatarot@live.se

1 kommentar:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)