lördag 20 augusti 2011

Jag drömde att det var jul i natt

Idag har Bubban (1år) feber.
Dagissyndrom
Och hon vaknade okristligt tidigt, också dagissyndrom.
Jag tog mitt lilla "element" och tassade ner i köket och gjorde mig en cappucino och sedan delade vi en yoghurt och hade lite mysstund för oss själva.

Jag har fått för mig att jag vill sy ett lapptäcke. Förmodligen tänkte jag använda det till Bubbans säng. Jag har då aldrig sytt lapptäcken förr och aldrig haft nån längtan efter att göra det förrän nu. Nu kan jag inte få det ur skallen, så nu ska jag börja dagen med att leta tyger :-)

Hur har er morgon varit? :-)



5 kommentarer:

  1. Åh nu väcks minnen från skoltiden.. ;) Riktigt kul att sy! Min morgon har varit bra och nu bär det av till jobbet :) Ha en skön dag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Va skoj att sy ett lapptäcke, det skulle jag oxå vilja göra....
    Min morgon började halv 11 när jag vaknade, frukost på det och en bloggpromenad. Sedan blir det nog lite pyssel inomhus.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lapptäcken är vackra och du har ju en del tyger hemma att arbeta med!

    SvaraRadera
  4. lapptäcken är fina och du kan väl det här med att sy :D

    SvaraRadera
  5. Hoppas att Bubban snart kryar på sig.
    Klart att du ska prova på att göra ett lapptäcke. Vad spännande. Lycka till!
    Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)