fredag 19 augusti 2011

Sa jag verkligen lyxdag??

Bubban var på dagis med sambon.
I fem timmar.
Efter en och en halv timme kom sambon hem - tomhänt.
Liam (7år) och Michelle (5år) kom hem från skolan.
Bubban var kvar på dagis.
Och jag skulle passa på att njuta av tiden, jo tjena...... Jag kom inte loss att göra någonting. Åt inte ens.
När Bubban kom hem vart det dock full fart! :-) Ordningen var återställd!
En sån hönsmamma jag är.................. :-)
Men allt gick bra i alla fall och Bubban var hur glad som helst :-)

7 kommentarer:

  1. Härligt att det funkar på dagis. Jag gillar att ibland inte göra ett dyft....

    SvaraRadera
  2. Jag är också en extrem hönsmamma. Vilket ibland ställer till det främst för än själv. Va kul att det gick så bra idag. Skönt för mammahjärtat

    SvaraRadera
  3. Det blev något knas när jag skulle kommentera och den försvann men jag var typ likadan som dig när döttrarna var mindre. Inget fick jag gjort eller ätit när jag helt plötsligt blev ensam med mig själv. Vankade runt som en osalig ande. :)

    SvaraRadera
  4. Japp, det sa du faktiskt ;-) Skönt att det gick bra med Bubban!

    SvaraRadera
  5. En gång hönsmamma, alltid hönsmamma. Så är det bara... :)

    SvaraRadera
  6. Jag kommer nog också bli en hönsmamma är jag rädd :)

    SvaraRadera
  7. Vad skönt att det gick bra på dagis :)
    Hoppas du hade en bra fredag
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)