fredag 26 augusti 2011

Natt i det Mallanska hemmet

Samboskapet for iväg till Göteborg vid halv tio på kvällskvisten, bara för att återvända tio över fyra imorse och väcka hela den kvinnliga delen av familjen.
Plötsligt hade jag en sällskapssjuk Bubban (1år) som rastlöst låg och snurrade i min säng.
Sedan kom Michelle (5år) och kunde inte somna om eftersom hon haft mardrömmar.
Lustigt nog verkade jag och Michelle ha haft samma dröm - zombies som jagade oss. Michelle upplevde det dock läskigare än vad jag gjorde.
Fyra pers i sängen är två för mycket. Jag är sådan att jag inte kan somna om någon rör mig, men någon timme innan klockan ringde lyckades jag ändå somna om.
Övervägde dock starkt att försova oss idag. Men det är ju fredag! Och nu är vi uppe och snart iväg! Tjohoo :-)

God morgon alla fina :-)

1 kommentar:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)