måndag 15 augusti 2011

Lite tjejsnack på måndagen

När jag var i 20års åldern så var det väldigt inne med Push-up BH.
Jag hade också sådana, även om jag inte förstod vitsen med dem riktigt. Det pushade då rakt inte min tissar vare sig upp eller ned.

Nu, efter tredje barnet, så förstår jag väldigt väl vitsen med Push-up BH.
Nu är jag glad att de finns, då de puttar tillbaka tissarna till ursprungligt läge då det verkar som om "vadderingen" i tissarna har krupit ner och lagt sig som en korv någonstans under bröstet.
Som att tvätta en kudde ungefär! :-)
Den får aldrig sin urprungliga form efter en tvätt och ni rådde mig till att köpa nya kuddar i stället för att tvätta dem.
Jaha, då antar jag att jag får köpa nya tissar nu då också? ;-)

God morgon mina damer, hoppas inte ni satte kaffet i halsen på måndagsmorgonen ;-)

2 kommentarer:

  1. Ha ha.. Ja, men kom ihåg att inte använda sköljmedel så håller sig bh:arna sig bättre. Vad gäller tittsen så vet jag inte, men man kanske heller inte ska använda skäljmedel där.. ;)

    SvaraRadera
  2. BH:ar är en fantastisk uppfinning! Bara tacka och ta emot :)
    Lycka till med inskolningen på dagis! Det kommer att gå som en dans ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)