tisdag 30 augusti 2011

Lite grannfrun innan jag berättar hemlisen

Tidigare idag stod grannfruns äldsta son (8år)  i dörren och ringde på och ville komma in och leka.
Lite förbryllad vart jag eftersom den stora sällan kommer utan lillebror.
Men, men killarna gick upp och lekte och allt var bra.
Efter en stund kollade jag till grabbarna och då säger grannpojken:

- Min lillebror är sjuk........
- Oj, då vad synd om honom då, är han förkyld?
- Nej han har kräkt!

Schyrro granne. Den yngsta ligger magsjuk och hon skickar ned den stora till mig!?!?!?!

6 kommentarer:

  1. Men ååååh!! Suck...

    Kram (på avstånd så att jag inte blir smittad)

    SvaraRadera
  2. Åh rackarns vad taskigt :(så gör man väl inte! Håll magsjukan inom ramar och smitta inte andra i onödan.
    Nu hoppas jag att den pojken inte redan är smittad, så att ni ligger i sen.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Det är det jag säger, Folk tänker BARA på sig själv! Grrr. Man kan ju fråga innan i alla fall om det är ok! Blir så trött på sådana människor!
    Inte alla givetvis men ibland blir jag bara uppretad och arg, tror att det är argbitchen i mig som kommit fram när jag fyllde 40...hahahah

    SvaraRadera
  4. Tur att ni ska flytta då. Hoppas på bättre grannar på nya stället

    SvaraRadera
  5. Är det lusmammans barn som var hemma hos er?

    SvaraRadera
  6. Ja det är lusmammans barn som varit här igen.....

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)