tisdag 30 augusti 2011

Jag bubblar och huvudet snurrar :-)

Samboskapet kom med ett förslag, en idé, ett på sätt och vis livsavgörande beslut.
Något jag gärna vill, något som gör att vi kommer ses varje dag :-)
Vill vänta lite med att berätta här på bloggen, men några av er kommer jag maila och be om råd för att ni är så söta och gulliga ;-)
Och för att skallen lyckosnurrar och något måste få benen ner på jorden igen:-)

Vart ni nyfikna nu??

Och jo - Sanna - alla bakgrunder hittar jag helt enkelt i malldesignern (färdiga mallar för den här bloggen).
För jag är helkass på det här med bloggdesign ;-)

8 kommentarer:

  1. Så spännande det låter! Berätta när du känner dig mogen! :)

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, jag vet ;)) Det är stort, och kräver mycket tålamod och planering ;))
    Kramiz och hoppas att det blir bra ;)

    SvaraRadera
  3. Nä....nu blommar asfalten!!!!!!
    Jag vill veta NU!!!!!!
    Puuussss

    SvaraRadera
  4. Du VET!! Kramar i massor! <3

    SvaraRadera
  5. Vad spännande det låter! Blir ju nyfiken!!!

    SvaraRadera
  6. Gaaaaalet nyfiken! Vad spännande!!

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ohhhh! Så spännande! Lycka till med vad det nu är.
    :DD

    SvaraRadera
  8. Ja tror R ska börja jobba på konsum ;-)) HiHi!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)