lördag 13 augusti 2011

Och Bubban sitter under bordet och biter mig i tårna

Min kropp har missuppfattat det här med att sova.
I stället för att bli utvilad under natten så passar kroppen på att få ont i halsen, rinnande näsa och bli allmänt slö.
Som om laddningssladden till kroppen legat på sniskan och batteriet har inte fått någon laddning alls.

Michelles (5år) kropp har inte heller fattat vitsen med att sova.
Som en oljad blixt springer hon mellan lekrummet och toa stup i kvarten. Troligtvis urinvägsinfektion.

Högst upp på önskelistan idag är att bli befriad från matlagning,barnpassning,städning och tvätt.
Men jag har hört att tomten inte jobbar såhär års så jag får väl hanka mig fram till kvällen.
Men min självömkan är på topp! Alltid något ;-)

Hur mår ni idag? :-)

3 kommentarer:

  1. Skulle rycka ut direkt, om vi bodde närmre!!
    Krya på dig vännen! KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Min kropp har förstått att natten är till för vila så jag mår toppen, ska strax masa mig ut i solen med kaffe och korsord.
    Skickar en massa krya-på-dig-kramar

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara riktiga sjuktider nu. Och när man har något i kroppen så sover man ju sämre, blir lätt en ond cirkel. Du får ta det lugnt och pyssla om dig själv idag :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)