onsdag 31 augusti 2011

I hate when that happens...........

Jag och Michelle (5år) står mitt inne på konsum när det plötsligt kittlar till på min svanskota och börjar klia till förbannelse.
Då affären är full med folk försöker jag ignorera kliandet, men det tilltar i styrka och helst skulle jag vilja riva loss efter bästa förmåga.
Min uppfostran förbjuder mig dock att ställa mig i mataffären och stilla min kliande svanskota då det i övriga kunders ögon kommer se ut som om jag river loss i självaste ändalykten.
Kliandet tilltar givetvis och vägrar försvinna och försynt försöker jag vicka lite på rumpan i hopp om att jeansen ska klia åt mig.
Det har dock inte önskad effekt och frustrerat ber jag stackars Michelle att slå mig på rumpan samtidigt som hon ber om godis.
Roat gör hon som hon blir tillsagd och de övriga kunderna i butiken höjer både ett och två ögonbryn.
Det bjuder vi på. Hellre ett till synes väldigt bortskämt barn än att jag ställer mig och kliar mig i ändalykten i mataffären ;-)

Vad hade ni gjort? :-)

6 kommentarer:

  1. Hahahahaaa! Underbart!
    Den lösningen hoppas jag att jag får använda någon gång. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi. Skulle nog försökt uppsöka en plats i butiken med mindre folk och sedan kliat men eran metod funkar ju också ;D
    Vad kul att ni ska flytta till Göteborg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ställ dig bakom bröden och klia!

    SvaraRadera
  4. Hihihi, jag hade nog gjort samma sak.

    SvaraRadera
  5. Haha! Vilken smart lösning du kom på :) Vete tusan hur jag gjort?!

    SvaraRadera
  6. Ah, jag hade kliat loss rejält! Mycket kan man kalla mig men inte pryd... ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)