torsdag 11 augusti 2011

Dagens tarotläggning - torsdag

Dagens fråga löd - "Jag har aldrig blivit spådd och vill gärna prova. Du kan väl lägga lite och se vad du ser? Jag är sambo och har småbarn."

- Du är inte alls nöjd med rådande livssituation. Du känner dig fastlåst och instängd och är varken nöjd med din ekonomi eller ditt boende.
Du har fått/kommer få ett besked som rör ekonomin som på sätt och vis är glädjande, men du känner dig ändå inte tillfredsställd.
Du tycker du går i samma fotspår dag ut och dag in och detta skapar konflikter i din omgivning.
Du är uttråkad och vill att något ska hända nu,nu NU.
Flytta är något du vill väldigt gärna och det stressar dig. För en eventuell flytt kräver planering och du har för närvarande ingen lust för långsiktiga planer.
Inte heller är du nöjd med din relation nu, du vill lämna den, men är rädd för att ångra dig eller att du inte ska ha råd att bo själv.
Men bestämmer du dig för att lämna relationen så kommer ekonomin att fixa sig och du kommer känna dig tillfreds med dig själv och du kommer inte att ångra dig.

 mallatarot@live.se

3 kommentarer:

  1. Jag tycker det är intressant att läsa, får du svar från folk om det du spått är/var/blir sant?
    kram

    SvaraRadera
  2. Monstermalla : Yey! Min idol hittade också hit :-)

    Jess: Jag får nästan alltid svar om det stämmer och oftast en hel historia till varför de ställt frågan. De läggningar jag publicerar på bloggen är läggningar som jag gjort som stämt till punkt och pricka och fått tillåtelse att publicera :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)