torsdag 13 oktober 2011

Vet ni.........

............hur långt upp på väggarna en full ketchup-flaska stänker på väggarna när man tappar den i golvet?
1.65 cm. Det blev jag varse om när Michelle (5år) tappade vår flaska i golvet idag. Såg ut som om vi obarmhärtigt slaktat något. Jag kände mig inte så lycklig när jag torkade upp det.

Dessvärre hinner jag nog inte titta in till er idag, och jag tror ni har full förståelse för det om ni tittar på bilden nedan. För förutom att städa köket så behöver jag min lilla skönhetssömn. Speciellt nu när jag har PMS. Har ni märkt att man blir fulare när man har det?

6 kommentarer:

  1. Åh fy fasen... Då har du haft att göra det kan jag tro...
    Jo då, visst känner man sig fulare än fulast när man har PMS...:-(
    Kram o lycka till med ketchupen;-)

    SvaraRadera
  2. Jag har också PMS och känner mig hemskt ful... Men som tur är går det över, precis som ketchupfläckar försvinner med trasan. :D

    SvaraRadera
  3. Du är förlåten och man blir fulare med PMS, i alla fall jag...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men du ÄR ju aldrig ful har jag ju sagt! :o)
    Helt omöjligt.

    Kan bara föreställa mig hur det är att torka upp en flaska ketchup... Fy, måste vara smetigt!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hahaha, det kan ju vara bra att veta! =)
    PMS alltså...då är vi två kan jag meddela. Själv blir som ett chokladsuktande, fult monster, haha.
    Kram & ha en bra fredag!!

    SvaraRadera
  6. Ketchup, shit.. hoppas du fick bort allt. Vi har en fläck på tapeten som inte gick bort :-(

    Jag är nog den enda på jorden som inte har PMS? Och det beror inte på åldern (bara 41) utan bara är så, det ska jag nog vara glad för -eller min omgivning!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)