torsdag 20 oktober 2011

Idag igen!

Tänka sig att jag är tidig på jobbet idag igen - jättehärligt :-)
Jag vet inte vad som flugit i mina ungar som gör att de uppför sig så exemplariskt, men jag njuter och berömmer - så länge det nu varar.

Äntligen, ÄNTLIGEN hade jag mitt efterlängtade utvecklingssamtal.
Nu har jag ju inte jobbat sådär superlänge efter mammaledigheten, så hon hade väl inte jättemycket att gå på.
Men chefen är en kvinna med både huvud och ögon på skaft och har under den här dryga månaden som jag jobbat lagt märke till följande:

* Jag har gjort en ENORM personlig utveckling det senaste året! Jag är självsäker, positiv och jag utstrålar energi
* Jag är noggrann och strukturerad
* Bra inställning och attityd
* Bra kontakt med våra anställda
* Bra på att styra upp och lägga fram hur arbete ska utföras

Bara rosor till Mallan och jag blir sååååå stolt över mig själv :-)

15 kommentarer:

  1. Vad skönt med sån respons=)

    Vad jobbar du med?

    Angående magplasket du nämnde när du spådde mig...jo du kanske hade rätt det gäller nog jobbet...kan jag maila dig senare angående det?=P

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Va kul för dig :)
    alltid roligt att få positiv respons på det man gör :)

    SvaraRadera
  3. VAR STOLT!! Grattis vännen! <3

    SvaraRadera
  4. Visst är det bra med bra chefer som ser vad man går för!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad underbart Mallan :) Grattis till dina fina betyg. Du har all rätt att vara stolt :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh, vad kul! Massor av grattis till dig! Hon verkar väldigt klok, den där chefen! :)

    SvaraRadera
  7. Vad kul och Grattis! Chefer som lägger märke till sånt är guld värda

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga ord från din chef!!!
    Hmm synd att du inte kunde säga vad du gör för att dina barn ska uppföra sig;-) För mina gör absolut inte det...;-)
    'Kram K

    SvaraRadera
  9. Vad kul!! Grattis!! :o)

    Kram på det

    SvaraRadera
  10. Vad roligt med positivt omdöme, förstår nu varför du sett fram emot samtalet :) Grymt jobbat! :) Kramar

    SvaraRadera
  11. Ja, bort med Jante och framför alla dina goda sidor. Ös på bara. Det är så svårt, jag vet, att ha varit föräldraledig under en längre tid och sedan ändå få en rättvis löneökning eftersom chefen inte har "någonting att gå på". Lycka till!

    SvaraRadera
  12. Sträck på dig och var stolt...:)
    Sv: Det låter ju spännande med besökande andar, berätta gärna mer...:)

    SvaraRadera
  13. Stort grattis till dig! Vd roligt att höra!
    Jag tror att en hel del av det där är min förtjänst, har vi inte känt varandra så pass länge nu att jag har haft det där inflytandet på dig så att du blivit en bättre person?

    Förlåt kunde inte låta bli. ;)

    Jag förstod redan tidigt att du är en person som är bra, riktigt bra!

    kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)