söndag 9 oktober 2011

Jag trodde jag skulle slippa gå ut idag

Tröttheten hänger tungt över mig idag och jag hade hoppats på att slippa gå ut idag.
Ack så fel man kan ha.
Ungarna har utedag med skolan i morgon och måste ha matsäck med sig.
Ja, det låter jättetrevligt, det är bara det att de har den här förbannade utedagen varenda måndag!
Och varje gång ska de ha matsäck med sig!
Så då kanske ni förstår mig att jag gnäller lite för att de ska ha matsäck med sig?

Bridget rådde mig att ta "på mig allt jag har".
Eftersom jag tolkar allting bokstavligt så kommer det bli svårt, för att inte säga stört omöjligt, att ens kunna gå om jag tar på mig allt jag har. Och den 52" stora TVn kan bli lite knixig att trä över huvudet.
Jag tror jag nöjer mig med att ta på mig en höstjacka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)