tisdag 25 oktober 2011

Var kom energin ifrån?

Efter dagens stress med färgplupparna och allt annat som hängt över mig, trodde jag att när kvällen kom skulle jag sjunka ihop i en mjuk Mallanhög i soffan eller sängen.
Men efter den rosmarinsdoftande, ungsbakade torsken som var dagens middag så var tröttheten som bortblåst och akvariet vart rensat, golven dammsugade, tvätten tvättad och hängd!
Klockan är nu halv nio och jag har precis satt mig efter att ha sprungit ut med sex påsar med sopor och energin är inte helt borta än.

Nu funderar jag på att duscha en snabbis och lägga mig i sängen och kolla på film, det låter väl mysigt? :-)

7 kommentarer:

  1. Ja ibland kan man ju undra vart man blir "booostad" ifrån ;) men det ut att bli ett mysigt avslut där :)

    SvaraRadera
  2. Och WFa lite med mig! :-) <3

    SvaraRadera
  3. Det är bara att tacka och ta emot ;)

    SvaraRadera
  4. Låter härligt med energi. Jag var så trött på universitetet igår, kom hem och tog en långpromenad och drack massa kaffe efteråt. Det resulterade i att jag kände mig hyfsat pigg ungefär en timme fram. Inte mycket att komma med ;)

    SvaraRadera
  5. Jösses, vilken energi!! Du är verkligen värd att få dega i soffan lite. :o)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Bra att du tog vara på all energi!
    kram

    SvaraRadera
  7. Det händer ett man blir en Supterkvinna, synd att det inte händer oftare hemma på min gata ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)