måndag 31 oktober 2011

Alla tiders, Bubban!

Idag är brandmännen igång och övar i området där vi bor igen.
Idag stannade de med hela den stora, blinkande brandbilen utanför vårt fönster och Bubban (1år) skyndade dit för att titta.
Jag följde efter och tog upp det fascinerade lilla barnet.
Och då gör hon det.
Tar tag i min bluslinning och kvickt som ögat har hon dragit ned den under brösten, och där står jag plötsligt i bara BHn och hoppas ingen såg.
Naturligtvis såg de. Och skrattade och pekade.
Och jag ville mest sjunka genom jorden........

12 kommentarer:

  1. Ahh....det vackraste! Bjud på det!

    SvaraRadera
  2. Hahaha... Du har närt en blottare vid din barm! Hon är klok nog att inte blotta sig själv i alla fall... ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, det kanske var värt en utryckning...? ;)

    SvaraRadera
  4. Underbart!! Vi verkar lite bröstfixerade både du jag för tillöfället! :-D

    SvaraRadera
  5. Se det positivt! Du gjorde några brandmän glada i dag!

    SvaraRadera
  6. Vilken dag !!! det blev för dom brandmännen :)
    Hoppas allt är bra med dig
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Hahahahaaa! Underbart!! Heja Bubban! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Hahaha ja det var - alla tiders - Bubban :)

    SvaraRadera
  9. Bubban är namnet för dagen ;)

    SvaraRadera
  10. Haha, Bubban vet hur en brandman blir glad :)
    Här är länken till garnet om du vill kika: http://www.garnstudio.com/lang/se/visgarn.php?garn=Eskimo

    SvaraRadera
  11. Hahaha! Du har dresserat henne väl :-D

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)