söndag 2 oktober 2011

Annars kan man ju alltid ragga på Wordfeud

Som ni vet så roar jag mig lite då och då med att spela Wordfeud, och förutom att spela med mina kära bloggsystrar så spelar jag även med "random opponent". Alltså med personer man inte känner.

Igår började jag spela med en person som förmodligen hittat till lite fel ställe.
Han började med att lite trevlig skriva:

- Tja, nu kör vi :-)

Helt ok.

Efter en stund skrev han in ordet STÅND, och detta var synnerligen roande ur hans perspektiv:

- Hoppsan, så kan det gå! skrev han glatt i chatten.
- Ja se där, du blir lite generad när du går på marknader förstår jag? ;-) skrev jag tillbaka för att han skulle förstå att jag inte startat mitt Wordfeud för att chatta med random personer.

Efter ett par ord till fick han till ordet LIGGA, och detta fann han också hejdlöst roligt:

- Hahahaha!!!!!!!!! skrev han i chatten.

Ja se där. Lite roar småbarn. Jag svarade inte på detta.

Efter en stund kom det:

- Får man lov att fråga hur gammal du är?

Nej, det får man inte, för jag förstår inte vad det har med saken att göra. Mitt svar blev RESIGN, med andra ord - jag loggade ur...........

13 kommentarer:

  1. Moget. Mycket moget. Ja, av honom alltså.
    Jag skulle också ha dragit därifrån.

    SvaraRadera
  2. Haha vilka idioter det finns ....
    Men spelet är ju så kul ..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul...not. Vissa människor alltså. Jag tycker det är din tur att träffa lite trevliga människor så vill du spela med en som du "känner" kan du spea med mig, fast jag vill varna för att jag också kan skriva lite ståndord och sådant, men jag kommer inte fråga hur gammal du är. ;)
    Jag heter JessiGrey om du vil spela!
    kram

    SvaraRadera
  4. Hahaha!! Jag har råkat ut för samma sak! Har nu ett erbjudande om att flytta till USA och gifta mig! :-D :-D :-D

    (Kan det ha varit för att jag skrev HUMPED??) ;-)

    Kram fina!

    SvaraRadera
  5. Åh!! Jobbig typ....
    Jag måste nog uppdatera mig vad gäller telefon. Jag har en med antikvärde nästan ;) Det verkar ju så kul med Wordfeud, många som spelar :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. En del måste tydligen se Wordfeud som en gratis dejtingsajt.

    SvaraRadera
  7. Vilka idioter det finns. Det är väl inte därför man ska spela wordfeud?! Själv har jag fortfarande vågat vägra detta fenomen och kör som test hur länge jag kan stå emot ;) Fast random personer - nej tack.

    SvaraRadera
  8. Det hade jag också gjort i det läget!! Visst är det roligt med WF...har precis slitit mig från det en stund...

    ha en skön kväll, kram/caja

    SvaraRadera
  9. men allvarligt!? han kanske har provat allt annat haha

    SvaraRadera
  10. Pinsamt.
    Skrev en kommentar nyss, men tror att den försvann. Men det är väl ingen kontaktannons på wordfeud, i så fall har jag missförstått det hela ;-)

    SvaraRadera
  11. Hahahaha... men samtidigt ucsh... ens barn kan spela på en mobil också.

    SvaraRadera
  12. Jaaa... Vad säger man... :(

    http://lofjorden.wordpress.com/2011/11/22/vet-din-fru-om-att-du-raggar-pa-wordfeud/

    Mvh Nikki

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)