lördag 15 oktober 2011

Morgonstund har guld i mund

Solen börjar gå upp över hustaken och det är frostigt och kallt ute.
Lite julkänslor smyger sig på men är borta igen på ett ögonblick.
Tänk att det snart är jul!
Helt otroligt vad fort det här året har gått.

Min hy är inte alls förtjust i denna kyla som plötsligt infunnit sig.
Den stramar över kroppen som om den vore två nummer för liten och är torr så att det nästan knastrar om den.
Det är dags att investera i någon ordentlig kräm att smörja in sig med.

Idag blir det städning och mys med barnen och möjligtvis en ommöblering av vardagsrummet.
Men först kaffe och lite mjukstart!

7 kommentarer:

  1. Gomorron fina du!
    Åååh, du fick mig att längta efter jul och snö!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, denna kyla, som jag älskar, är inte bra för hyn... men alltid en baksida även med det bästa! :)
    Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  3. Ja, det går ju undan som attan !!
    Ha en härlig lördag Mallan :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Låter som om du kommer att få en bra dag. Det är bra att man gör en mjukstart ;)
    Glöm inte före och efterbilder ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Julkänslan kan få vänta lite på sig tycker jag, men den där torra känslan på huden känner jag igen. Kul att möbla om lite... :)

    SvaraRadera
  6. Det är bara 2 månader och 9 dagar kvar....
    Varma lördagskramar

    SvaraRadera
  7. Visst är det konstigt att hudkostymen krymper så här års, men inte insidan? ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)