torsdag 6 oktober 2011

Jag blir alltid glad för awarder, men................

 Denna blev jag helhjärtat glad för! Den satt verkligen som handen i handsken en dag som denna :-)
Jag fick den ganska otippat av Jeanette som jag precis lärt känna och vars blogg jag dagligen besöker :-) Tusen tack Jeanette!



Detta award lämnas till TVÅ personer som jag det SENASTE året
haft glädjen att lära känna.
Varför?
Deras bloggar berör och inspirerar mig....

Kennelflickan valde jag för att hon skriver så underhållande och för att hon även utanför bloggen är en väldigt charmig person :-)

Monstermalla valde jag för att hennes blogg var den absolut första jag läste och för att hon ibland är så rolig att jag nästan kissar på mig.



Jag tilldelar min lille krumeluris till....

Nu får ni gärna låta krumeluris vandra, MAX till två bloggare. Lämna gärna en länk till den person ni fick honom av. Hans enda väg är FRAMÅT,alltså kan han inte stanna hos den som redan fått honom på besök!"

4 kommentarer:

  1. Hej och tack så jättemycket för din kommentar!
    Jag är så oerhört glad över stunden som infinner sig, samtidigt som jag har väldigt svårt att ta till mig det. Kan det verkligen vara möjligt, att vi, som kämpat i 11 år med IVF, har blivit spontant gravida?
    Mirakel sker. Det är jag helt övertygad om idag, även om det inte håller hela vägen.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Hm...är det bara jag som har problem med att kommentera hos dig????
    Jag provar en gång till...
    Naw, sicken liten söt filur..:)
    Sv: Frostmåne finns att beställa på Adlibris

    SvaraRadera
  3. Grattis till Awarden!
    :-D

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)