måndag 3 oktober 2011

Oj vad det har varit mycket idag!

Idag har jag fått eget kontor och en alldeles egen telefonlinje på jobbet!
Nu blev ni imponerade, eeeh *blink*

Det är inte så fint som det låter. Mitt kontor är något som vi i alla år har kallat för "skrubben", ett fönsterlöst rum där vi proppat in en massa bråte i. Har en gång i tiden fungerat som anställningsrum dock. Alltså ett sådant rum man håller anställningsintervjuer i.
Den egna telefonlinjen då? Jadå, den är bara min och skapad enkom för min skull!
Bara en sån sak!
Vad jag ska då göra med min telefonlinje och mitt snoffsiga kontor när ingen ser mig, förutom att blogga och spela Wordfeud?
Jo, jag ska ha koll på sjukanmälningar, vab-dagar, närvaro och semestrar för företagets ungefär 250 anställda.
Så jodå, det har varit en del att gå igenom idag...............

Imorgon fyller Born under Saturn ett helt år!!! Eller ja, jag som bloggare fyller ett år, det finns ju redan en Born under Saturn som jag övergivit för någon månad sedan.
Så imorgon kommer bloggen se ut som den gjorde från början (gäller bara över morgondagen) och har ni något favorit (inlägg) som ni vill se i repris så  lämna det i kommentaren. Ge en kort beskrivning på vad inlägget handlade om, så ska jag nog nosa upp det :-)
Mitt allra första blogginlägg kommer också åter att publiceras - missa inte det!

4 kommentarer:

  1. Egen kuppe - inte illa, grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis till eget kontor och ett årig födelsedag :)

    SvaraRadera
  3. Kan du gissa vilket inlägg som jag gillat bäst? Naturligtvis det inlägget som handlar om din bästa vän. Hoppas du vet och känner att du står mitt hjärta nära bästaste bästisen!
    Saknar dig massor!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Telefonlinje vill nu veta mer om detta!? ;) Grattis till ett årsdagen och till jobbet då. :) kramar och stort lycka till md fler år som bloggare och som framgångsrik karriär kvinna.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)