söndag 16 oktober 2011

En kaka till kaffet ?

En dag som denna är som gjord att bakas på 

18 kommentarer:

  1. Ja tack! Jag tar gärna en eller flera, hihi. Såg väldigt goda ut och fina var dom också :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina.. Kan du skicka hit så man får smaka??

    SvaraRadera
  3. jo, nog kan jag ta en kaka :D

    SvaraRadera
  4. Guuh, vad sötsugen jag blev nu! De ser ju så goda ut!

    Sv. Visst är den cool! Vi har beställt den på www.simplycolors.se. Man bestämmer själv vad det ska stå, typsnitt och textfärg. Vi har också beställt barnens "telefonnummertröjor" därifrån. Gå in och kolla, finns massa kul och bra kvalitet är det också!

    SvaraRadera
  5. Åh åh åh guuud va goda dom ser ut!! Mums!
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Så mumsigt, får jag titta förbi på en fika ;)

    SvaraRadera
  7. oh så fina så goa dem ser ut :)

    SvaraRadera
  8. Mums, det ser kanon ut!

    Sv; självklart ska du få se vad jag köpt för smycken när de kommer.

    SvaraRadera
  9. Mm. Dom såg jättegoda och fina ut. :D

    SvaraRadera
  10. Ja tack om det finns fler kvar.
    Jag kan inte invitera dig till ett spel i wordfeud? Kanske du inte spelar mer?
    kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)