torsdag 6 oktober 2011

Jag har i alla fall lärt mig något nytt idag!

Mina nya arbetsuppgifter är ju att registrera sjukfrånvaro och annan frånvaro.
I mitt excel-ark som jag jobbar med så fattades det ca 15 personer som behövde läggas till.
Jag satte genast med iver igång att lägga till de saknade personerna.
När jag kom till person nr 14 så kom jag antagligen åt någon knapp och hela excelarket uppförde sig minst sagt märkligt och ingenting blev bra och jag fick då rakt inte ordning på det.
Vad gör man då?
Jo, man stänger såklart ner hela arket.
Hade jag sparat de ändringar jag hittills gjort?
Nej.
Fick jag börja om igen?
Det kan ni ge er på!
Ett leende ligger just nu ganska långt borta.......

8 kommentarer:

  1. Men suck... Jag lider verkligen med dig och skickar en massa pepp till dig så du orkar göra om!!!!

    SvaraRadera
  2. Heheheee... Learn the hard way! ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha! (Förlåt!) Men det man inte har i huvudet får man ha i fingrarna... ;-)

    SvaraRadera
  4. DATORER !!!!!!!!!!! eller vad säger man ;)

    SvaraRadera
  5. Leendet kanske kommer åter om du kikar in till mig och ser din award ;-)

    SvaraRadera
  6. Ajaj, har man inte jobb, skapar man jobb. Sen är det ju fredag imorrn ;))och då kommer nog leendet tillbaka ;)
    Kramiz

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)