onsdag 19 mars 2014

God morgon!

Hade det inte varit för kaffe, så vet jag inte hur jag skulle få mina dagar att gå runt!
Milton (2mån) sover fortfarande inte mer än max 2 timmar åt gången och när jag nu sovit på det här sättet i två veckor har jag börjat bli lite osäker på vad som egentligen är upp och vad som är ned.
Jag ser regnbågar när ingen annan gör det och en tanke tar tio minuter att tänka klart.
Att sova på detta viset är inget att rekommendera! ;-)

Idag är det återbesök på sjukhuset och ultraljud av Miltons lilla hjärta för att se att det håller sig.



2 kommentarer:

  1. Med min förstfödda såg jag skorpioner i gardinerna och svavelgula råttor...:-)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på återbesöket!
    Med barn inser man varför avbruten sömn används som tortyrmetod.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)