söndag 4 september 2011

Nej jag har inte slutat blogga :-)

Jag har haft fullt upp med att vara ledig, med allt det nu innebär när man är tillbaka i arbetslivet ;-)

Dessutom har jag haft fullt upp med alla "testläggningar" för min nya tarotlek :-) Det blev en hel del och det har tagit en stund.

Idag har varit städdag i det Mallanska hemmet, med lite avbrott för att hinna njuta av det fina vädret naturligtvis :-)
Samboskapet sattes på uppgiften att passa Bubban (1år) och plötsligt ser jag dem dansa tillsammans i vardagsrummet och samboskapet sjunger glatt och obekymrat den senaste låten som gått på radion:

- "And tonight Im fucking you"! Tralallalallla........

Jodå, det finns en låt som går så. Väldigt trallvänlig är den också.
Mycket pedagogiskt och charmigt av samboskapet och vi ska väl vara glada för att det söta lilla barnet inte har börjat prata än ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)