onsdag 14 september 2011

Award :-)

Jag fick en award av sötaste Joanna !
Tack så mycket för den raring :-)
Denna innebär att jag ska svara på 5 frågor om mig själv och sedan skicka vidare den till 5 bloggar med under 100 följare som borde bli mer sedda :-)





Jag börjar med att svara på frågorna:

1. Varför började du blogga?
Självklart för att jag själv tycker att jag är vansinnigt intressant! Skämt åsido, jag började blogga av den enkla anledningen att jag har en skrivtarm som behöver bli tillfredsställd :-)

2. Vilka bloggar följer du?
Ganska många. Jag följer givetvis dem som följer mig och några till! Blogglista på vilka bloggar jag läser finns ute till höger på bloggen.

3. Vilka favoritfärger har du?
Alla som känner mig personligen skrattar nu och säger ROSA!

4. Vilka är dina favoritfilmer?
Gladiator, A beautyful mind, Braveheart mfl

5. Vilket land drömmer du om att besöka?
Indien och hjälpa utsatta barn. Men på ren nöjestripp så är det USA - New Orleáns

Nu ska jag skicka denna söta award vidare! Och den går till:

1. Caroline . Min bästa vän som kämpar hårt med sin OCD.
2. Therese Norlén! En ljuvlig tjej som är make up artist och som givetvis driver en underbar skönhetsblogg :-)
3. Wilda! Underbara Wilda som ÄNTLIGEN är gravid :-)
4. Cissa! Jättemysiga Cissa bloggar om sin familj och är en av världens lugnaste människor :-) Om hennes hem hade rasat ihop hade hon med ett leende sagt "men jaha, då får vi väl plocka ihop bitarna och bygga ett mer hållbart hus". Cissa är jätterar :-)
5. Kennelflickan. En rolig, ärlig kvinna som skriver en vardagsblogg med glimten i ögat. Personligen kallar jag henne Bridget Jones ;-)

Jag vill också passa på att tacka för alla gratulationer på min födelsedag igår (vet inte varför blogger skrev 12 sept, det blev något fel) Massa kramar till er alla!!!

1 kommentar:

  1. Oj, tack för vänliga ord och en award så här på en onsdag. Kram//Bridget :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)