måndag 26 september 2011

Dagen som inte blev som den skulle - men bra ändå!

Dagen börjar med att katten kissar i Liams (7år) säng.
Thank you very much.

Ungarna slöar vid frukostbordet och jag inser att vi aldrig kommer hinna i tid. Samboskapet rycks upp ur sängen (stackarn) och kör oss.
Underbart! Tack Ästlin!

Går till apoteket, Bubban (1år) får syn på en random karl och utbrister -pappaaaaa........ och pekar. Givetvis pekar hon.
Nej Bubban, det där är INTE pappa. Not even close.......

Disken översvämmar diskbänken. Bästaste bästisen ringer och under tiden röjer jag. Lätt som en plätt!
Tack söta du för sällskapet!

Betalar räkningar. Ungarna tar på sig kläder och går ut (!) och leker. Inget bråk, inget tjat.
JAG ÄLSKAR ER! Ni är bäst!!!

Serverar soppa till middag, för nåt annat giter jag inte göra. Förväntar mig värsta revolutionen från ungarna, men till min stora förvåning utbrister de  -soppa!!! Underbart, du är världens bästa mamma!!!!

Betyder detta att jag kommer få en riktig skit-dag imorgon?

10 kommentarer:

  1. Hoppas i alla fall att dagen blir lika bra imorrn ;))

    SvaraRadera
  2. men åh, så härligt :) tänk att det är så mkt trevligare att röja då man har sällskap :)

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att du är rädd för det. Men inget säger att den kan bli lika bra.
    Sv: Jag har tre mil till närmaste simbassäng.Liiite för långt,tycker jag.
    Byns simbassäng är under "reparation".På obestämd tid :(
    Kram!

    SvaraRadera
  4. GILLA :)satsa på - favorit i repris - inför morgondagen :) Man kan liksom alltid ....hoppas :)

    SvaraRadera
  5. Härligt att dagen blev toppen ändå! Kram

    SvaraRadera
  6. Nej, ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig. Men vad härligt när det blir ännu bättre då... :)

    Du har något att hämta inne hos mig. *kram*

    SvaraRadera
  7. Det hoppas jag verkligen inte att du får. Nej, fram med fler såna här dagar då allt går bra :)

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Vet Bubblan nåt som du hemlighåller? ;-)
    Underbart!!!

    SvaraRadera
  9. Jag fick en riktigt skitdag i dag, så jag håller alla tummar jag har att din blev bra!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)