onsdag 28 september 2011

En speciell award :-)

Nu är det dags för en award igen. Den här gången har jag  fått den från Glimmraskimmra som i sin tur fått den av Maria som skapat den och gärna vill se hur långt den kan skickas vidare. Upplägget är som det brukar fast i denna award är det fem påståenden/meningar som ska fullföljas och sedan skickas vidare till fem andra bloggare.





* När ingen ser/hör mig så - pillar jag i näsan och kliar på muffen. Inte helt säkert samtidigt. Kanske passar jag på att gå och bajsa också.

* Jag går aldrig hemifrån utan - min I-PHONE!!! Skor brukar jag också få på mig.

* Min blogg heter som den gör för att - jag tyckte att "Född under solen" lät så förbaskat tråkigt och inte alls jag.

* Om jag vågade så skulle jag - stå på scen och sjunga och dansa. Överhuvudtaget stå på en scen.

* Om tio år kommer jag att - vara någon form av känd/halvkänd livscoach. Och jag kommer definitivt ha fler rynkor och större bröst!

Och så var det dags att skicka den här sötnosen vidare :-) Denna gången väljer jag dem som har varit så ivriga att kommentera de senaste dagarna:

Petra!
Fru Iris
Bella
Bridget Jones hi hi
Krakelspektakel

Och jag måste tillägga att jag inte alls är lika missnöjd med hårfärgen som det ser ut på bilden i föregående inlägg. Jag är faktiskt riktigt nöjd och jag blev superglad över alla snälla kommentarer :-)

3 kommentarer:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)