onsdag 14 september 2011

Jag är barnsligt förtjust!

Min I-phone blir mig kärare och kärare för varje dag som går.
Jag önskade mig en I-phone av den enkla anledningen att jag ville kunna blogga ifrån den, eftersom jag vet att jag inte kan blogga ifrån jobbets dator.
Eller ja, kan och kan....... KAN kan jag ju! Frågan är om det är så poppis.........

I app-djungeln sprang jag på ett litet spel som påminner om FB´s farmville, fast i det här spelet har man en liten butik som man inreder och beställer och säljer kläder i.
Och jag måste säga att jag är barnsligt förtjust i det här spelet!
Jag beställer, passar tiden och sätter noga in det så att det ska se snyggt ut :-)
Jättegulligt litet tidsfördriv när man pendlar till jobbet!

3 kommentarer:

  1. Jag har lite svårt & bestämma mig för ifall jag ska önska mig en Iphone eller en HTC...makens HTC är grym att blogga från=P

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.
    Min kompis spelade också det där, hon tvärnitade mitt i en powerwalk-runda å liksom skrek: väääänta jag ska bara hänga upp en klänning, sen gjorde hon det det å gick vidare som om inget hade hänt. :P
    (jag älskar också min iphone, även fast min blogg inte finns som app... :)

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att jag inte har ajfån då för det skulle nog inte bli så mycket jobba på jobbet eller mycket annat gjort hemma ;DDD

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)