söndag 21 juli 2013

Så snop(p)en jag blev!

Werthers för mig är HÅRDA, men ack så goda kolor som när man biter i undrar om det är en trasig tand eller själva kolan man tuggar vidare på.
För tålamod att gå omkring och snutta på de platta karamellerna har Mallan inte ;-)
Nu på kvällskvisten stal jag en av Samboskapets Werthers, med chokladöverdrag och blev tämligen förvånad när karamellen (som jag trodde att det var) gojade ihop sig i gommen på mig som en liten degklump när jag sög på den.
Jag tuggade försiktigt på den och jodå, den var mjuk.
Och inte alls lika god.
Hoppas inte de mjukgör ALLA Werthers nu.....



2 kommentarer:


  1. Werthers åt jag som en galning under en period, dessa gjorde dock att jag gick många Wertherskilon, nu blir det inga flera av dessa underbara beroendeframkallande underbara smaskiga godsaker. :O Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, de mjuka Werthers är inte alls lika goda! Kanske tur för mig det, då de hårda räcker längre och man inte hinner få i sig så många då :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)