tisdag 16 juli 2013

Det gick så bra så!

Jag fick minst sagt lite hjärnsläpp igår när min elvisp gick sönder och orsakade att mina tårtor blev misslyckade, att jag helt och hållet glömde bort att ställa fram kakorna jag hade köpt till!
Så det blev ju rena rama festen till fikat i eftermiddags :-)
Ikväll och imorgon till fikat sitter det minsann också finfint :-)
Haha, tur att det var nära vänner som kom till oss igår, annars hade de nog undrat vad jag är för en dålig värdinna som inte sätter fram fikabröden - de låg ju faktiskt framme :-0



8 kommentarer:

  1. Smart att spara på kakorna liksom ;-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, de kom väl till pass i alla fall :-)

      Radera
  2. Haha! Ibland är huvudet lite under armen. Jag känner igen det där. "Mamma-hjärna" va? ;-))

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Alltså ibland blir d inte alls så bra som de lät i huvudet. ;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nä, det lät annars fantastiskt bra i huvudet :-) Kram

      Radera
  4. Mumsfilibaba
    Sv: Vi var på Malmöhus Slott, Kommendanthuset och Teknik och Sjöfartens Hus.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)