Oh sweet lord vilken dag!
Första timmen spenderade jag med att både uppföra mig och känna mig som en dement tant - jag hade glömt de flesta koderna och kunderna som ringde tyckte nog att jag var en riktig kuf.
Efter första timmen havererade systemen och vi kunde inte komma in och titta på kundernas prenumerationer.
Underbart.
Kunderna blev argare än argast och talade om att man var både det ena och det andra när man beklagade att de dessvärre måste ringa imorgon i stället.
En kund siktade på att ta Nobelpriset i otrevlighet:
- Jag är hemskt ledsen, men vi har tekniska problem här idag och jag måste dessvärre be dig återkomma imorgon.
Jag beklagar.
- Hur svårt är det att bara skriva ned en anteckning?
- Vi har gjort det hela förmiddagen och dessvärre är det nu för MYCKET anteckningar för att vi ska hinna med att lägga in det när systemen är uppe. Hemskt ledsen.....
- Då kan du anteckna detta: för de lata svinen är det alltid tjäle i marken!
Välkommen tillbaka efter sjukskrivning/semester Mallan!
Men det var skönt ändå att komma igång igen :-)
Ha ha ha, du är bara för skön! :))))
SvaraRaderaKram ♥ :D
Men fy vilken dag!! Själv dras jag med vikarier i typ tre veckor till tills dess att alla ordinarie är tillbaka...
SvaraRaderaDet är lite hårt att säga dras då de flesta är bra, men det är ju ändå ordinarie som får dra det tyngsta lasset!
Usch vilken trist start...
SvaraRaderaOch så trist att vissa människor måste ta ut sin ilska
på det sättet.
Kan de inte förstå att det verkligen är nödläge om en
support svarar så?
Skönt ändå att du har det goda humöret i behåll!
Oj, ja vissa tycks se det som sin livsuppgift att vara otrevliga!
SvaraRaderaSom om något blir bättre av det?
Typiskt med en sån start på lång frånvaro från jobbet.
Kram
Hahah vilken första dag ;)
SvaraRaderaDet är alltid roligt med trevliga kunder...
SvaraRaderaHoppas att allt är uppe imorgon så ni slipper gnällspikarna!
Kram
Lika bra att bita i det sura äpplet direkt...
SvaraRaderaKram o hoppas det blir bättre i dag