torsdag 18 juli 2013

Ingen bra dag.....

Det händer inte ofta, men vissa dagar kan verkligen ungarna trimma upp en så till den milda grad att man får lust att hoppa ut över balkongräcket och rymma ett par dagar.
Idag har varit en sådan dag - rastlösa, skrikiga och bråkiga barn som inte vill göra någonting.
Tog en sväng till affären och hämtade ut lite "godis" - lite geléglitter till naglarna :-)
Trodde att det skulle pigga upp mitt svarta humör lite och satte mig för att bygga mina naglar men upptäckte snart att detta var helt fel dag för en sådan sak.
Då sitter man ju låst i ett par timmar och det blir fritt fram för ungarna att löpa amok och det blev katastrof av det hela.
Så nu ser jag fram emot kvällen så jag kan få gräva ner mig lite....



3 kommentarer:

  1. Hoppas barnen somnar tidigt, så du får massor med egentid.

    SvaraRadera

  2. Ger dig en stor kram! Imorgon är en annan dag....

    SvaraRadera
  3. Usch ja.. såna dagar känns igen. Då ska man inte sätta sig med finlir. Ändå gör man det. Mot bättre vetande.

    Hoppas du fick en stund att andas ut på ikväll!

    Kram!

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)