måndag 12 december 2011

Ska vi sova nu då?

Jag fick i säng alla söta barn i tid och såg fram emot en kväll framför datorn i lugn och ro med en kopp te till min ömmande hals.
En ömmande hals som jag inte hoppas har halsfluss.....

Mina planer grusades dock när snälla Michelle-kantarell tyckte att hon skulle läsa saga för en sovande Bubba och därmed väckte det lilla livet.
Bubban började så glatt tjoa efter mig och det var bara att börja om.
När klockan blev elva gav jag upp och gick till min egen säng som jag upptäckte redan var upptagen.
Bubban vart dock väldigt förtjust och lade sig gosigt tillrätta hos storebror och seglade snabbt in i drömmarnas land........

1 kommentar:

  1. Oh får ju verkligen hoppas på att det inte är halsfluss.
    De ser ju jättegosiga ut där de sover, hoppas att du får plats och inte väcker henne :)

    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)