onsdag 14 december 2011

Av barn och fyllon....

Jag och Michelle duschar tillsammans och skrattar och har trevligt när hon plötsligt spontant utbrister:

- mamma, varför har du skägg på Flialisan?!

Frågan är så rak, tonfallet så härligt att jag inte kan hålla mig för skratt.

- det får du också när du blir stor gumman.

- men öööh! Så där brukar du inte se ut, ta AV det där skägget - bara klipp, klipp, klipp!!!!

Helt obetalbart "ta av det där skägget"!

Undrar hur hon kommer reagera på sig själv i tonåren? :-)

10 kommentarer:

  1. Hahaha, ja det brukar alltid komma underbara kommentarer från barn :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha underbara barn! Jo då jag har oxå fåttden där frågan;)
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Dessa ocensurerade sanningar. Aj lav it.

    SvaraRadera
  4. hahahaha M undrade varför jag var så där degig och fluffig på överarmarna... Tack som fan, jag älskar dig oxå! sa jag. ;)

    Härligt med ungar!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. De är inhandlade nu iallafall ska bara skriva och skicka iväg dem :)

    SvaraRadera
  6. Hihi! Barn är underbart spontana!

    SvaraRadera
  7. Haha, det får bli en brazilian wax hör jag...

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Underbart! (Ja, det blir det bokstavligen om du följer hennes råd - klipp, klipp, klipp... ;-) )
    :-D

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)