lördag 11 maj 2013

Varma bullar till frukost!

När jag vaknade imorse fick jag först för mig att det var söndag.
Åååååååh vilken skön känsla som infann sig när jag insåg att det faktiskt bara var lördag! :-)
Det blev en snabb sväng till affären och sedan in med ett par bullar i ugnen så att jag fick varma bullar till morgonkaffet :-)

Jag börjar längta galet mycket efter sommaren.....
Lata dagar på stranden med hår som är strävt av havssalt, solen som färgar huden gyllenbrun, plastflaskor och plasttallrikar till fika på stranden, grillat till middag och ungar som lyckligt stupar i säng efter en solig dag full av lek.......
Idag kommer jag dagdrömma om semestern och försöka planera lite :-)

3 kommentarer:

  1. Sommaren är underbar :-) (Förutom när det blir FÖR varmt... ;-) )

    SvaraRadera
  2. Mmmm, helgfrukost som den ska vara.

    SvaraRadera
  3. Men NU är det söndag... ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)