tisdag 27 november 2012

Sa ju att det skulle bli en bra dag!

Och det blev det!
I mitt jobb som coach är det jag som står för positiv energi, positivt tänkande, jag vänder på ord, vänder mungipor från nedåt till uppåt, övertalar människor att tänka annorlunda, se saker och ting ur ett POSITIVT perspektiv etc.
Den här POSITIVA energin måste jag ju hämta någonstans ifrån så vissa dagar blir jag lite butter för att "hämta andan".
Men jag vaknade - som beräknat - med ny energi och idag orkade jag åter vara soptunna åt någon annans negativa tankar och stå för de smarta orden och det snabba tänket och bidra till många goda skratt :-)
Så härligt!
Och precis innan jag gick hem fick jag det bästa betyget av alla från två nya tjejer som jag jobbat med idag:

- "TACK Mallan, du är fan bäst!"
Ögonen glittrade och ryggarna hölls raka och stolta :-)
Fina, fina tjejer!
Jag ÄLSKAR mitt jobb!

5 kommentarer:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)