onsdag 14 november 2012

Nuuuuu kan jag krypa ned i sängen!

Och tydligen blir jag inte ensam under täcket heller, för här ligger lilla Bubban (2år) och värmer upp min plats :-)
Jag hann inte städa vare sig toaletten eller köket som jag hade tänkt - det blev lite kvalitetstid med lilla Mamma istället som helt oförhappandes kom hit för lite skvaller :-)
Nu ska jag sova gott och hoppas att jag känner mig helt kry imorgon.
Jag är tacksam att jag har ett starkt immunförsvar, men det är inte lattjo lajban att vara halvkrasslig på bacillusker som inte riktigt bryter ut heller......

1 kommentar:

  1. Visst är det jobbigare att gå runt med känslan av att man håller på att bli sjuk och så bryter det aldrig ut än att verkligen vara sjuk. Det tycker jag iallafall. Krya på dig.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)