måndag 12 november 2012

Ja se den ungdomen, den ungdomen

Liam (8år) har länge vägrat äta ris då han påstår att det smakar illa.
Idag försökte jag försiktigt truga honom lite och då utbrister han irriterat:

- jag vill inte äta ris, det smakar FÖRHUD!!

Jag satte nästan mitt eget ris i halsen och här borde jag inte skratta, vuxen som jag är, men det gjorde jag.
Men jag gabflabbade inte i alla fall, så pass vuxen är jag åtminstone ;-)
Sonskapet förstod ändå att detta tydligen inte ett ord som borde tillhöra hans vokabulär, så då är ju mission hyfsat accomplished, eller hur! ;-)

8 kommentarer:

  1. Förlåt men NU asgarvar jag. Jag hade tyvärr inte klarat mig att skratta liiiite. Sicken gullunge.

    SvaraRadera
  2. Hahahahe jomen barn kan ju verkligen få en att plocka upp hakan från golvet ;))

    SvaraRadera
  3. oj oj vilka ord han kan.... men du fick iaf veta hur det smakar :P

    SvaraRadera
  4. Nämen??!! hahahaha Förhud! hahaha Var får dom allt ifrån?

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ska tänka på det nästa gång jag äter ris... Hahaha! Charmknutte där ;-)

    SvaraRadera
  6. Haha, undras vart han hört det där! :)

    SvaraRadera
  7. Men guuuuuud vilket roligt svar!!!! Var sjutton kom det ifrån?! HAHAHA! Nog är det härligt med barn!

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Jag hade nog inte kunnat hålla mig från ett gapflabb :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)