måndag 22 oktober 2012

Puh, en kopp kaffe på detta?

Förundrad och maktlös står jag och ser på när lilla Bubban (2år) får vredesutbrottet från helvetet när det lugnande medlet hon fick av tandläkaren börjar släppa och stillsamt började jag undra om all Bubbans godhet satt i den tand som nu var utdragen.
Hon slängde sig på golvet och skrek och sparkade ursinnigt omkring sig i ungefär 45 min innan hon lugnade sig.

Nu är i alla fall den lösa tanden utdragen och vi har ätit lunch och glass och allt är för tillfället lugnt :-)
Men det var en rejäl pärs det här och nu blir det en kopp kaffe och en cigg för att lugna mina dallrande nerver!

6 kommentarer:

  1. Nämen usch då :(
    Förhoppningsvis så är det bättre nu med den lilla och att du har lugnat dina nerver :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ä faktiskt bra att tjejer har klös!

    SvaraRadera
  3. Stackars liten, hon förstod ju säkert inte vad som hände!

    SvaraRadera
  4. Vad mycket som kan sitta i tänderna... jag drog en visdomstand i morse och undrar om viss visdom följde med där ;-
    Hoppas Bubban mår bättre nu med tanden ute och det (förhoppningsvis) lugnat sig lite.
    Kram
    Kul att du är tillbaka förresten..

    SvaraRadera
  5. Stackarn! Och stackars dig också.. Skönt att hon lugnade ner sig till slut! :-(
    Kram M

    SvaraRadera
  6. Naw stackarn, hoppas ni fick det lite lugnare sen :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)