onsdag 31 oktober 2012

Äta,äta,äta!

Om en vecka är min mens beräknad och med tanke på allt jag stoppar i munnen idag så kan det stämma ganska bra :-)
Dock är den typen av föda inte sådant som jag vill att ungarna äter om det inte är lördag, så när middagen tillagades passade jag på att moffa i mig en halv påse Plopp :-)
Plopp är utmärkt att smygäta - pappret prasslar knappt och de är lagom stora för att inte synas när man väl slängt in hela i munnen.
Man behöver inte ens tugga dem, de smälter ju i munnen så man hinner äta ganska många innan de små godispoliserna nosar sig till att man har något fuffens för sig ;-)
Perfekt!

Förutom att jag vill äta upp en hel planet med godis så kom jag att tänka på en annan sak!
Ni som har bloglovin borde åter trycka på min knapp om ni vill följa mig där eftersom jag har ny bloggadress!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)