fredag 26 oktober 2012

Det är något magiskt.....

Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av min egen förmåga att komma i tid.
Samboskapet har spenderat natten på Kolmården så vi tog apostlahästarna till dagis och fritids idag.
Michelle (6år) skulle Halloween-klä sig idag och det fick bli förra årets häx-outfit, och det verkade hon fullständigt nöjd med.
Vi den tiden vi vanligtvis lämnar hemmet så stod jag i full färd med att sminka Michelle och Bubban (2år) låg fortfarande och SOV!
Men på något vis lyckades jag ändå lämna över 3 leende och välborstade barn till respektive personal OCH komma i tid till tåget.
Jag hann dessutom fylla på pengar på tågkortet.
Och vi varken sprang eller svor en enda gång.
Jag fattar inte hur jag gör - det är helt enkelt något magiskt!

4 kommentarer:

  1. Det är flytet, och planeringen ;)) bra gjort. Själv skulle jag nog bli en aning stressad i den situationen.

    Snygga ni är ;))

    Kramiz och ha en fin helg.

    SvaraRadera
  2. ah, det går som snabbast dom gångerna :)

    SvaraRadera
  3. Sådan mor sådan dotter ser jag ;-)
    Skönt att du låste upp bloggen igen,
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skön start på dagen!
    Fina är ni också :0)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)