torsdag 11 december 2014

Glad tjej i nya stövlar!

Michelle (8år) är den av oss i familjen som har mest kläder och mest skor och ändå ALDRIG har något att ha på sig! ;-)

Nu har hon äntligen fått ett par vinterstövlar som föll damen i smaken och dessa inhandlades i tisdagskväll.
Att ta barnet med till affären har jag nog varken pengar eller tålamod till, så jag handlar och förhoppningsvis gillar hon det.
Hon älskade dessa, men det vart FEL STORLEK!!
Milda makter vilket liv det blev!!
Onsdagen föll bort med logopedbesök så jag tog tappert med mig stövlarna till min teorilektion på körskolan. Givetvis HANN JAG INTE innan butiken stängde och fel stövlar följde med hem igen.
Decibelnivån blev ganska hög, om man säger så ;-)
Idag asade jag så stövlarna med IGEN och morrade för mig själv att det "var ju ett jävla asande på dessa stövlar"...
Som tur var så fanns rätt storlek hemma *tacka gudarna för det* så nu är allt lugnt och glatt igen :-)
Phew!



1 kommentar:

  1. Ja. Det där är viktiga saker.
    Rätt stövel i rätt storlek.

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)