måndag 26 mars 2012

Kärt minne

När jag var yngre så ÄLSKADE jag hästar och kunde inte få nog av dem.
Jag hade hästar att rida, bilder av hästar på väggarna och överallt annars man kunde ha häst-tryck på.

När jag och min dåtida bästa vän var färdiga i det riktiga stallet så gick vi till vårt "låtsasstall" där våra fantasihästar bodde. För att vi skulle ha en visuell bild av hur vår fantasihäst såg ut så klippte vi ut bilder av dem.
Och jag har fortfarande min kvar :-)
Han heter Pyret och har nu bott i min plånbok i 24 år :-)
Han väldigt högt affektionsvärde :-)

3 kommentarer:

  1. Uuuu, jag har varit livrädd för hästar sedan 6-7 års åldern när jag satt i en sulky bakom en skenande häst...

    Tänker på dig i dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju ett tag! :))
    Hur är det med tanden?

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)