fredag 23 mars 2012

Deppig

Kan inte sova, kan inte äta.
Jag blir mer och mer deppig på denna smärtan som varken Flagylen,Kåvepeninen eller smärtstillande biter på.
All energi går åt till att ha ONT och jag har ingen lust eller ork att bry mig om någonting.
Idag känner jag mig bottenlöst deppig.
Jag vill inte jobba, vill ingenting.
Vill bara ta på mig ett par skor och springa, springa bort från mig själv och min smärta.
På måndag har jag tid hos tandläkaren.
Innan längtade jag dit (trots min tanvårdsrädsla) min nu bryr jag mig inte längre.
Det är en hemsk känsla - att inte bry sig. :-(
Hoppas ni har det bättre!

Kram

6 kommentarer:

  1. Stackars dig! Kan du inte få en akuttid?
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Usch! Vad jobbig! Hoppas innerligt att du får lugn och ro från smärtan.
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Det är en hemsk känsla att ha :(( att vilja fly.
    Går det inte att fixa med tex starkare penicillin??
    Kramiz och hoppas det släpper snart ♥

    SvaraRadera
  4. Men fy din stackare... Guuud va jag lider med dej.
    Krya på dej!
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Fy f**!

    Jo, jämfört med ditt mår jag som en prinsessa! Har ni ingen akuttandvård eller liknande? Helgen kommer ju bli helförstörd för dig!

    Massvis med kramar till dig!

    SvaraRadera
  6. Ohhh söta du hoppas det snart känns bättre.

    Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)