lördag 7 januari 2012

Nähä, jag vaknade inte på Maldiverna i dag heller!

Anledningen till att jag tror att jag skulle vakna i ett extremt varmt land varje morgon är för att sängkläderna är dyngsura när jag vaknar på morgonen och har varit så en tid nu.
Ytterst obehagligt och jag borde varit varm som en gris på natten för att framkalla dessa svettningar.

Från det ena till det andra så är jag väldigt glad att jag högaktningsfullt struntade i städningen igår och gick ut i det fina vädret igår för idag är det åter regn och mulet.
Så idag blir det städning för hela slanten och en sväng till affären eftersom jag har haft raid i kylskåpet och nu gapar det alldeles tomt.

Dagens glädjande insikt är att det bara är LÖRDAG! Två lediga dagar till att bara gå och skrota på!

6 kommentarer:

  1. Ha så mysigt i dag!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Njuuuut! Det är många som verkar njuta ledigheten just idag. Och du är verkligen värd den!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vi har ett fantastiskt väder hemma på min gata, så det blir en PW på2 timmar till Hovet på eftermiddag, där vi ska kolla Hockey.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Jamen. Det ÄR ju bara lördag!!! Du gjorde min dag där:)!

    SvaraRadera
  5. Känner igen det där med svettningarna, alltid innan jag ska ha mens... så tråkigt.
    Ha en fin dag finis!

    SvaraRadera
  6. Ja, vad trevligt det hade varit. Att vakna på Maldiverna alltså. Inte att svettas ner lakanen. ;-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)