fredag 29 juli 2011

Dagens läggning - Mallan

Idag är det lite lugnare i huset och jag har haft tid att sitta lite med korten :-)
En av dagens läggningar är på en tjej som jag lagt på tidigare :-)
Alltid kul när ni återkommer! Ju mer jag vet om er, desto bättre blir ju läggningen ;-)

Frågan var - "hur ser det ut för mig ett tag framåt"?

- Pengar är ett stort orosmoment för dig.
Tidigare har ekonomin varit väldigt begränsad för dig och du hade lite svårt att få det att gå ihop.
Det kanske är lite bättre nu, men fortfarande oroar ekonomin dig och du söker möjligheter att förbättra den.
Du är en kreativ person och du sätter dig inte bara ned och gillar läget, utan du försöker verkligen ta tag i saken!
Du har en hobby (eller flera) som du funderar mycket på och undrar om detta kan vara något du kan tjäna pengar på.
Och till hösten ser det faktiskt ut som om du kan få in lite extrapengar den vägen.
Jag kan också se någon form av kontrakt som ska skrivas och det är något positivt, för det gläder så pass att det är värt att firas.
Jag vill ha det till att det har med din hobby att göra, men jag kan inte säga till 100% så ha ett öppet sinne angående det.
Någon ger dig i alla fall möjlighet att växa, men du vågar inte riktigt haka på. Du litar inte riktigt på att det här går vägen och du är rädd att misslyckas.
Men var inte det! Var snabb i vändningarna och häng på, för det ger dig en öppning att lämna nuvarande arbete (eller bostad till och med) och det mår du bra av och känner dig trygg med.

1 kommentar:

  1. Vad kul med en blogg om tarot. Jag är hobbyläggare, lägger bara för mig själv. Men har stor glädje av mina kort :).

    Tack för att du håller tummarna, jag uppskattar alla tummar jag kan få :).

    SvaraRadera

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)