fredag 26 april 2013

Vart tog tiden vägen!

Denna dagen har verkligen försvunnit i ett huj!
Facket har förhandlat angående min tjänst idag, men eftersom jag smet iväg en timme tidigare idag får jag vänta med svaret tills på måndag.

En av våra anställda fyller 30 år idag och dök upp på jobbet med två tårtor, även fast det var hennes lediga dag :-)
Två andra av våra anställda hade en alldeles egen fest på sitt rum där de dukat upp alla möjliga sorters förtäring i sitt fönster.
Jag frågade stillsamt om de planerade att stanna en vecka i rummet, med tanke på allt ätbart men det var tydligen vad de tänkte äta under dagen bara.
Jag himlade med ögonen och undrade i mitt stilla sinne hurdant det är ställt med deras ämnesomsättning, stängde sedan dörren och lät dem äta ifred.

Nu är jag på väg hem för att göra Liam (9år) fin för ett kalas han ska på ikväll :-)





1 kommentar:

Vad roligt att du lämnar en kommentar! Tack :-)